Zlatovská 17,Trenčín , mobil: +421 905 633 171
FotoStory.sk PEČIATKY

Kúpiť alebo prenajať tlačiareň do kancelárie? Zistite, čo je pre vás výhodnejšie

Kľúčovou výbavou každej kancelárie je tlačiareň. Niekde postačí atramentová multifunkcia, ktorá spoľahlivo vytlačí niekoľko prezentácií týždenne. Väčšina ofisov sa však spolieha na omnoho väčšie, a taktiež výkonnejšie zariadenia – laserové tlačiarne alebo multifunkcie. Sú skvelým pomocníkom, dokonca aj pre viacero kancelárií alebo open space office.

Rozbiehate biznis, inovujete kancelárskych pomocníkov alebo nepredvídateľné okolnosti zapríčinili, že budete musieť hľadať úsporné riešenia? V tom prípade si porovnajte, či sa vám viac oplatí nové zariadenie do ofisu kúpiť alebo prenajať.

 

Výhody prenájmu, o ktorých ste možno nevedeli

Hoci je, ako sme uviedli vyššie, tlačiareň alebo multifunkcia v kancelárii potrebnou ako soľ, nie vždy je potrebné vložiť do nej aj veľkú počiatočnú investíciu. Možno ste už počuli o prenájme kancelárskych zariadení . Zaujíma vás viac? Ak by ste chceli optimalizovať náklady na chod vašej kancelárie, určite by malo.

 

 

Predaj verzus prenájom

Skôr, než navštívite overeného predajcu kancelárskej techniky , porozmýšľajte nad tým, aké nároky by malo spĺňať zariadenie, ktoré sa postará o tlač, prípadne aj kopírovanie či skenovanie. Prehľad a odpovede na základné otázky nájdete v našom nedávnom článku na blogu Ten správny stroj pre váš office .

Na trhu nájdete obrovské množstvo tlačiarní a multifunkcií, ktoré sa líšia nielen značkou, ale i technológiou a napokon i drobnými detailami. A keďže tie bývajú rozhodujúce, odporúčame pri kúpe zariadenia poradiť sa s odborníkom. Bude ho zaujímať hneď niekoľko otázok.

Aký formát je pre vás ideálny? Potrebujete farebné zariadenie? Ako často tlačíte alebo kopírujete? Využívate skener? Aké sú predpokladané mesačné objemy kópií alebo výtlačkov? Potrebujete zariadenie k jednému počítaču alebo ho bude využívať viac kolegov/kancelárií? Využívate fax? Ako najčastejšie finalizujete dokumenty po tlači alebo kopírovaní (skladanie, vkladanie, spinkovanie a pod.).

 Po dôkladnom zvážení odpovedí na tieto a ďalšie doplnkové otázky získate predstavu o zariadení, ktoré bude presne spĺňať to, čo od neho očakávate. Čo však v prípade, ak suma, ktorú by ste doň museli investovať, zrazí váš hrebienok úplne k zemi? V tom prípade je na mieste využiť práve spomínaný prenájom zariadenia.

 

Výhodný prenájom vyrieši financie a dovolí vám vzlietnuť

Tou najatraktívnejšou výhodou prenájmu zariadení je, že položku počiatočné náklady za zariadenie môžete zo svojho zoznamu rovno vyškrtnúť. Dýcha sa vám o čosi lepšie? Tak sa nadýchnite poriadne, pretože ušetrené investície môžete pohodlne použiť na iné účely a zveladiť svoj biznis v inej potrebnej oblasti. Vďaka prenájmu môžete zariadeniami vybaviť dokonca celú svoju firmu bez toho, aby to vážne narušilo váš rozpočet.

Zariadenie alebo zariadenia získate na základe zmluvy o prenájme, kde sú jasne zadefinované podmienky používania a prenájmu tlačiarne, kopírky alebo multifunkcie. Čo všetko vám okrem ušetrenej nákupnej investície prenájom ponúka?

 

Prenájom – to je vždy nová technológia, ktorá pracuje pre vašu kanceláriu

Vývoj v oblasti kancelárskej techniky napreduje míľovými krokmi. Každý rok prichádzajú na trh inovatívne nápady a technológie, vďaka ktorým sú procesy v kancelárii omnoho efektívnejšie. Chcete pre svojich zamestnancov alebo sami pre seba to najlepšie? V tom prípade stavte na prenajaté zariadenie.

Kvalitné stroje, nové možnosti a ľahké intuitívne ovládanie so špičkovými výstupmi nemusia byť len vašim snom. Pokojne sa rozlúčte so svojim starým zariadením a užívajte si výhody technologického pokroku.

 

 

Achillovu pätu – servis zariadenia, nechajte na pleciach poskytovateľa

Výhodný prenájom tlačiarne alebo multifunkcie v sebe zahŕňa aj dodatky spojené so servisom a údržbou zariadenia. Tieto zádrhely by mali padnúť práve do správy prenajímateľa a vám tak nepríjemnosti s riešením servisného zásahu odpadnú. Pravidelné prehliadky a bezplatné aktualizácie by nemali v starostlivosti, za ktorú v rámci mesačného tarifu zaplatíte, chýbať.

 

 

Spoľahlivý partner na strane poskytovateľa sa dokonca postará aj o spotrebný materiál – náplne a cartrige, ktoré sa minú vždy práve vo chvíli, kedy ich najviac potrebujete. Postačí jeden telefonát a vy nemusíte dokonca ani vytiahnuť päty z kancelárie. Rýchly servisný zásah bez zbytočných nákladov a odborné riešenie problémov, kedy nemusíte zháňať večne nedostupných technikov, je jednou z doplnkových služieb, ktoré oceníte hneď niekoľkokrát.

Ak práve stojíte pred voľbou, aké zariadenie do svojej kancelárie vybrať, skúste pouvažovať aj nad možnosťami, ako ho zabezpečiť. Prenajať si tlačiareň alebo multifunkčné zariadenie sa oplatí minimálne z dôvodov, ktoré sme vyššie uviedli. Ak sa navyše spojí s kvalitnou a overenou značkou, dokážete efektívne využiť všetky dostupné možnosti pre tlač, kopírovanie, skener a mnohé iné potrebné úkony v ofise. Zaujíma vás o prenájme zariadení viac? Radi zodpovieme vaše otázky.

 

KONTAKTOVAŤ DOOFISU