Zlatovská 17,Trenčín , mobil: +421 905 633 171
FotoStory.sk PEČIATKY

Virtuálna registračná pokladnica – skvelá možnosť, ako vyriešiť eKasu

Termín povinného zavedenie eKasa systému sa nenávratne blíži. Už o niekoľko mesiacov bude musieť každý podnikateľ alebo subjekt, ktorý prijíma tržbu za predaj alebo poskytovanie služieb prejsť na online systém Finančnej správy SR.

 

Ešte stále ste nevyriešili, akým spôsobom sa vrhnete na eKasu vy?

V tom prípade máme pre vás ďalší z tipov, ako sa od 1.júla 2019 zariadiť tak, ako prikazuje zákon. Tento dokonca funguje na Slovensku už nejakú dobu. Vaše obavy z technických problémov alebo nepripravenosti poskytovateľov zariadení sú teda neopodstatnené. V prípade, ak sa rozhodnete pre virtuálnu registračnú pokladnicu (VRP).

 

VRP – alternatíva, na ktorú sa obracia čoraz viac používateľov

Ako to už pri zavádzaní novej legislatívy býva, pomaly ale isto sa s blížiacim šibeničným termínom objavujú menšie či väčšie zádrhely, ktoré koncovému užívateľovi bránia naplno fungovať v zákonom požadovanom termíne. Niekedy sa problém objaví v samotnom systéme, inokedy v technológiách alebo nepripravenosti všetkých subjektov. A práve to je jeden z dôvodov, prečo denne narastá počet užívateľov virtuálnej registračnej pokladnice.

Prečo je virtuálna registračná pokladnica vhodné riešenie

eKasa je systém, ktorý do funkčnosti uvádza samotný štát. A práve ten je už dlhšiu dobu aj poskytovateľom riešenia virtuálnej registračnej pokladnice. Niektorí podnikatelia majú s VRP skúsenosť už dlhšiu dobu a od 1.4.2019 úspešne fungujú aj v dlho avizovanom systéme eKasa.

Finančná správa uvádza, že od tohto obdobia bolo v rámci systému vytvorených niekoľko stotisíc dokladov. Aj to je jeden z argumentov, prečo predstavuje VRP overený a funkčný systém, ktorý vám od prvého júla zabezpečí bezproblémové fungovanie.

 

 

Čo potrebujem na prevádzkovanie VRP?

Hoci predstavuje virtuálna registračná pokladnica konkurenčné riešenie voči ostatným poskytovateľom zariadení a softvéru pre eKasu, tentokrát ide o skutočne overený spôsob, ako nabehnúť na nové zmeny, ktoré nás všetkých čakajú. Obmedzenie, ktoré VRP pre svojich užívateľov oproti konkurencii má, je počet bločkov, ktoré môžete v rámci mesiaca vystaviť. Ak ho však udržíte pod číslom 3000, predstavuje pre vás virtuálna registračná pokladnica ideálne riešenie.

Jediné, čo potrebujete je registrácia do systému, zariadenie, na ktorom ho budete prevádzkovať (tablet, počítač, mobil) a pripojenie na internet. Samozrejme, v prípade potreby tlačiť bločky aj tlačiareň. Toto všetko získate jednoducho u spoľahlivého predajcu, kde všetko vyriešia na jednom mieste.

 

MÁM ZÁUJEM O ZRIADENIE VRP A DOPLNKOV K NEJ

 

Koľko ma bude stáť toto riešenie?

Prostredie alebo skôr aplikáciu virtuálnej registračnej pokladnice poskytuje štát všetkým užívateľom bezplatne. Náklady, ktoré vám môžu vzniknúť, sa týkajú najmä zariadení, ktoré k jeho používaniu potrebujete.

 

 

Príklad potrebných nákladov na riešenie VRP:

pridelenie kódu VRP – zadarmo na portáli Finančnej správy SR

pripojenie na internet – cena podľa poskytovateľa internetových služieb

tablet s operačným systémom android – cena od 99 € s DPH

tlačiareň – cena od 110 € s DPH

kompletná inštalácia na kľúč – cena 50 € s DPH

 

Zaujalo vás riešenie virtuálnej registračnej pokladnice tak, ako mnoho iných užívateľov, ktorí neradi riskujú a spoliehajú sa na overené riešenia? Kontaktujte nás! Radi zodpovieme vaše prípadné otázky. Alebo si priamo dohodnite termín, kde vám na počkanie zrealizujeme kompletné fungovanie VRP aj s potrebnými zariadeniami na kľúč. Ak vás zaujíma konkurenčné riešenie, určite si prečítajte náš článok o O2 eKasa priamo tu.

 

KONTAKTUJTE NÁS